2016年7月5日星期二

【親子飲食】銅鑼灣 hmv Bar & Restaurant Beyond 家駒 主題餐廳 @hmv Flagship

「我要我要呼叫......BEYOND!!!」今日嚟到Beyond x HMV主題餐廳, 同芊芊一齊Rock&Road!


今日路過銅鑼灣上咗HMV旗艦店, 知道4/F餐廳用咗Beyond做主題, 所以上去觀摩吓!

我哋搭Lift直接上到4/F, 一出門口左手邊已經見到好多Beyond既物品



芊芊見到呢隻狗狗就行埋去攬住佢! 其實我都唔知幾時開始hmv用咗呢隻狗狗做代言人




好多「家駒」呀! 這個情景就好似細個既時侯, 將所有歌星既海報貼滿成間房!




錄音帶你哋又見過未? 仲記得細細個好期待歌手大碟推出, 以前真係會推出第一日就賣哂!






連地下都貼滿Beyond的照片!




大家見証過Beyond五人組合的年代未?




如果想睇足版就要Click以下連結啦!


Photo by CANON 5D Mark III, Len | EF 24-70mm f/2.8L USM

想跟我去體驗其他活動,快D報名親子團,同埋留意專頁公佈詳情啦!
呀劍評分: 8分


呀劍評語: 環境的確舒適! 下午時間人唔算多, 喺呢度同朋友飲杯嘢傾吓計真係好舒服! 如果同小朋友喺度嘆番件Cake都唔錯!

地址
銅鑼灣百德新街22-36號名珠城4樓

交通

港鐵銅鑼灣站 E 出口, 步行約2分鐘

營業時間

星期日至四: 10:00-00:00 星期五及六: 10:00-02:00


電話
2504 1538

(以上資料更新至文章當日)




沒有留言:

發佈留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...