2015年11月1日星期日

【親子好去處】金鐘 立法會兒童學習室 Lecgo Children’s Corner 添馬公園 Tamar Park

今日嚟咗個充滿「黃」色回憶嘅地方!係立法會

哥哥第一次聽錯係「垃圾會」其實哥哥都唔算係聽錯嘅...哈哈哈!

雖然佢哋仲細唔會明白今日的政治問題,但係從小俾佢哋認識吓呢個社會嘅運作

到將來長大後再有自己嘅態度同立場


我哋今日完咗教會聚會慢慢歎咗個晏!

跟住就由尖沙咀搭港鐵搭一個站到金鐘就落車啦

跟住到海富中心A出口,一上嚟就已經有清晰指示叫人U turn


然後上扶手電梯上天橋

穿過天橋就即刻會見到「門常開」

即刻兩個跳起影番張相!




穿過個「門常開」我哋就向住海旁方向行到添馬公園

跟住路過見到塊大樹葉兩個小朋友即刻爬上去玩

老實講瞓喺呢度都真係幾舒服


然後我哋搵到一個冇咩人嘅大草地就安頓喺度踢波

雖然有少少曬,但係因為天氣都乾燥同埋近海幾大風


其實周圍都係工人姐姐,唯獨是呢邊草地係冇人(因為咁啱太陽正正曬緊呢邊)

隔咗一陣其實就已經冇咁曬,太陽落山速度好快!


吹吹吓Bubble有個小妹妹過嚟望住,佢眼神好似好想一齊玩咁!

跟住紫柔姐姐拎住俾佢吹咗幾下,都離開嘅時侯個小妹妹主動同姐姐講「拜拜」

我覺得成個場面好Warm,小朋友之間真係唔駛太多言語表達就可以溝通到


那邊廂哥哥都係繼續喺度同叔叔踢波,都唔知爹哋媽咪去咗邊!>.<

跟住同哥哥行咗去海旁吹吓風睇吓風景



哥哥好盡情咁瞓喺一大個草地度

好舒服咁嘅樣喎!


差唔多時間啦!我哋預約咗4:00個場兒童學習室

我哋大約3:45就先入去預備,因為職員姐姐電話同我講

話因為安全問題要先通過保安檢察,所以叫我早少少入去

其實好似機場過關咁,放低袋去輸送帶過紅外線機

然後俾保安用掃描機全身上下掃一掃,跟住就可以入去立法會啦


入到去裡面見到大堂上面有個藝術裝置喎

好得意全部都係巿民生活嘅剪影

仔細D睇見到有人耍太極,有地盤工人推泥頭車


入到嚟第一件事就係去接待處登記拎番張訪客證

跟住同小朋友去哂厠所攪掂哂先入去聽故事


喺另外一邊係立法會個大招牌!大大個「立」字

芊芊唔肯過嚟影所以冇份lu....

希望你哋長大成人後真係可以好似個「立」字!做自己喜愛的事,意志堅定!


呢度都幾好配套,對於我哋呢D家庭型訪客就最窩心

又有幼兒護理室,又有母乳餵哺室!仲有個餐廳喺度

可以話個兒童學習室附近有齊你所需要嘅設備


鏡頭轉過嚟就係我哋今次要去嘅兒童學習室啦

大家要嚟記住早D(可3日前至4星期前預約)致電(852) 3919 3399或親臨立法會綜合大樓的大堂接待處預約

其實兒童學習室的講故事環節只係其中一項選擇,其實仲有遊戲活動環節(我哋今次選擇咗講故事環節),但係每位市民每日只可預約一個學習環節

所以其實我覺得好麻煩,因為除咗兒童學習室的「講故事」及「活動」環節,大家仲可以預約導賞團,這個是帶你參觀立法會的導賞,這個則要登入以下網址預約(可以3日前至90日前)

希望大家睇得明白,換句話說大家一次只可以預約「導賞團」+「講故事」或「活動」環節

如果要去哂的話至少都要分第二日再嚟過,同埋網上預約只有「導賞團」,另外「講故事」及「活動」環節只接受電話及到場預約,超..........亂

所以我下次會預約埋「導賞團」+「互動學習活動環節」



學習室唔算大,好似一個兒童圖書館

時間一到先有姐姐叫各位小朋友用捽手液先乾淨對手先

以後入去排排坐係墊上面準備要聽故事




芊芊都唔知佢聽到幾多!其實佢仲有幾日先三歲,所以佢係偷雞報名㗎!


姐姐講嘅係一個動物村的故事

故事大約係講有動物整污糟條河

跟住要立法禁止人再污染河流同埋動物們齊心清潔番個河

姐姐雖然好落力咁去聲演每一隻動物,但係每隻動物嘅聲都好似一樣咁...滴汗

果然係冇受過專業訓練...同埋佢講嘅時侯好緊張,對住咁多家長自己都覺得怕醜


學習室內仲有其他遊戲咭及圖書之類的東西

應該就係報名互動學習活動環節時用嘅



每個小朋友都聽故事聽得好入神!其他父母就只係喺度撳電話

我最唔贊成各位家長咁樣,你哋唔係帶個小朋友嚟呢度就交俾姐姐

自己都成機玩電話囉!希望你哋唔好咁現實啦,同小朋友一齊投入吓好無


跟住姐姐同各位小朋友一齊都嘗試立法

法案係要準時瞓覺!貼紅色葉代表不贊成...(邊個小朋友咁醒貼咗紅色葉)

芊芊都走咗出去貼咗塊綠色葉表示贊成...

但係佢成日晚晚都唔願瞓



最後都有張證書派番俾小朋友

如果有埋佢哋個名會仲好囉!


之後完咗我哋就出番去海旁嗰邊嚟個輕食

唔好以為係海邊嘅餐廳一定好貴

點知原來唔係你咁諗

呢間叫「愛烘焙輕食站 iBakery express」原來係社企,由東華三院成辦

所以店裡嘅嘢食都唔算貴,都係$30-$50不等



我哋叫咗兩個飽餐,一個牛肉漢堡一個係吞拿魚

每個餐仲可以跟埋薯角或者沙津同埋一杯嘢飲

算係咁啦!!!我哋食完坐吓Hea吓差唔多六點就拜拜番歸囉




Photo by CANON 5D Mark III, Len | EF 24-70mm f/2.8L USM


呀劍評分: 6分


呀劍評語: 如果獨立對這學習室的評分, 就不算太高, 因為我覺得他們所設的環節及預約流程都可以改善! 但係加上立法會外的大草地及海旁, 可在這玩樂及下午茶都算係一個不錯的節目

立法會兒童學習室 簡介
兒童學習室為三至八歲的兒童提供各種教學資源,透過書籍、互動遊戲、學習教材套,為兒童提供輕鬆而活潑生動的環境,讓他們體驗立法機關的運作。

地址
香港中區立法會道1號立法會綜合大樓

開放時間
由於開放時間及其他活動可以個別預約,所以未能在這裡詳盡記錄,建議參閱提供網址


交通
金鐘港鐵站A出口上行人天橋直達

網址
http://www.legco.gov.hk/chinese/education/teach_children_corner.html

電話
3919 3441

(以上資料更新至文章當日)




沒有留言:

發佈留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...